Saturday, December 8, 2007

pilihan judul novel-novel aku...

aku baru balik dari mph, mid valley. aku dok tengok awek-awek budak sekolah pilih novel-novel baru kat rak. rasa-rasanya kan, diorg tak bosan ke dok baca tema & jalan cerita yang berulang-ulang. rasanya kalaulah ada kertas soalan berdasarkan novel-novel gini, konfem skor gile.

satu yang aku perasan, semua novel-novel yang dijual, di-shrink-wrap-kan. tektik keji. hahaha... so, i wonder tajuk yang camne kena buat supaya bule jual..;

1. lautan rindu.

2. tsunami kasih sayang.
whoa, yang ini power.... korang bule pakai utk ngurat pompuan. konpem cair.. ihiks!

3. gelojak rindu.
heks.. no. 3 ,4 & 5 elakkan guna ayat ni utk ngurat. unless...

4. p/s: jiwaku tandus.

5. kegersangan abadi.


ntah camne aku bule teringat kat cik elyana.. maybe selepas lagu 'main tarik tali.... tarik tali...' muahahaha!!.. she can make use of some of this;

1. cintaku tertinggal di karaoke.

2. otakmu tertinggal di rumah.

3. diriku seperti touch n go hahahaha...

4. mak panggil balik.

No comments: