Saturday, September 22, 2007

girls thingy..

aku mula pesimis untuk mengadakan hubungan serius dengan wanita bukan kerana aku lebih berminat perhubungan sejenis tapi kebanyakan yang wujud menyebabkan aku berfikiran begitu abang jamal memang ada bercerita pasal keistimewaan gadis melayu aku tidak nafikan tidak terniat aku memperkecilkan keseluruhan populasi wanita seMalaysia tapi seringkali aku rasa jengkel kenapa? namun aku cukup mengagumi penceritaan dalam lirik lagu abg tony bennet bila dia menggambarkan dengan puitis tentang kecantikan wanita dalam lagu the way you look tonight ya aku turut suka lagu itu dan kadang-kadang kalian boleh mendengar aku menyanyi-nyanyi kecil lagu setiap ketika tapi jelas lirik lagu itu hanya puisi khayalan penggubahnya tapi aku sendiri tak pernah terjumpa wanita sedemikian jangan segan silu menuduh aku bias naif atau terlalu memilih tapi fikirkan sanggupkah anda menghabiskan dengan orang yang sebegini selamanya hayat? aku tak sanggup apatah lagi beliau bakal berkongsi zuriat keturunan aku seharusnya aku berhak memberikan progeni aku yang terbaik termasuk memilih calon ibu yang paling sesuai untuk mereka


Disclaimer: gambar yang diletakkan bukan untuk mengaibkan mana-mana pihak dan hanyalah gambar hiasan semata-mata

No comments: