Thursday, June 25, 2009

Tag Pertama.. (tq Ney)

Budak yang bergelar Ney tag saya masa zaman Melaka kena takluk potugis dulu... Inilah tagging pertama saya... (tepuk..tepuk kuat-kuat dan bersorak!)

List these rules on your blog * Share 7 facts about yourself on your blog. * Tell 7 unspectacular quirks of yours. * Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. * Link the person who tagged you. * Leave a comment for each blogger.


Share 7 facts about yourself on your blog

- Watashi Zain-des
- Saya belum ada girlfriend (but currently seeing someone!).
- Orang ramai (yang pelik-pelik) selalu cakap "macam pernah jumpa...".
- Barang yang paling disayangi adalah buku pantun lama yang diwarisi dari mak.
- Saya suka ambil gambar budak-budak. Muka mereka tulus!.
- Saya suka orkid.


Tell 7 unspectacular quirks of yours

- Sangat pemalu dengan perempuan yang saya suka. (auw.....)
- Boleh main piano dan trumpet dan tuba dan euphonium dan french horn dan tabla.
- Sanggup ulang alik dari Bangi ke Batu Caves hari-hari kerana mak ayah.
- Senang terperanjat kalau tengok cerita hantu. hahahahaha! (sengal punya director!)
- Anak lelaki sorang daripada 4 adik beradik
- Orang cakap saya pandai buat S>A>L>A>T (salad). Makan banyak sayur baik untuk anda!.
- Suka baring di tengah padang rumput malam-malam dan tengok bintang.


**Kena tag orang ke?


No comments: